Znajdź nas (Na Ryby/Let's Fish)! nk.pl Strona fb Grupa fb Insta
Znajdź nas (Fishing Clash)! Strona fb Grupa fb

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ścieżka talentu
#1
scieżki talentów dostepne w grze

który daje jakie mozliwości, oraz ile punktów potrzeba do tego

o ile pamietam dostepne jest od 8 lub 10 lvl

do ściezki naszego talentu wchodzimy przez swoj profil (zdjecie w lewym dolnym rogu gry)
po otworzeniu sie okna przechodzimy do ostatniego pola "talenty"


[Obrazek: 1381433_804579402936347_9169780719669025...761850061c]




teraz przed nami dylemat co wybrac :?: :?: :?:

więc małe wyjasnienie



[Obrazek: 13823_804583499602604_331056266728187567...dabbd2705f]

Większe ryby morskie – podnosi o 3% maksymalną wagę ryb morskich, koszt 200 punktów.
Większe ryby słodkowodne – podnosi o 3% maksymalną wagę ryb słodkowodnych, koszt 200 punktów.
Większe ryby w sieci – podnosi o 20% maksymalną wagę ryb w sieci, koszt 100 punktów.
Więcej ryb w sieci – podnosi o 20% maksymalną wagę wszystkich ryb w sieci, koszt 100 punktów.
Więcej monet za rybę – podnosi o 20% liczbę monet otrzymywanych za złowioną rybę, koszt 100 punktów.
Szybszy kołowrotek spinningowy – podnosi o 5% szybkość kołowrotka spinningowego, koszt 200 punktów.
Szybszy kołowrotek morski – podnosi o 5% szybkość kołowrotka morskiego, koszt 200 punktów.
Łatwiejsze łowienie ryb słodkowodnych - zwalnia o 5% szybkość walki z rybą, koszt 100 punktów.
Łatwiejsze łowienie ryb morskich – zwalnia o 5% szybkość walki z rybą, koszt 100 punktów.
Więcej doświadczenia za rybę - podnosi o 10% liczbę punktów doświadczenia za złowioną rybę, koszt 200 punktów.




[Obrazek: 1920389_804583449602609_7153857483364710...9ace0578c3]

Większe możliwości wędki spławikowej – podnosi o 5% możliwości wędki spławikowej, koszt 200 punktów.
Większe możliwości wędki spinningowej – podnosi o 5% możliwości wędki spinningowej, koszt 200 punktów.
Większe możliwości wędki morskiej – podnosi o 5% możliwości wędki morskiej, koszt 200 punktów.
Większa skuteczność błystki morskiej – podnosi o 50% skuteczność błystki morskiej, koszt 100 punktów.
Większa skuteczność błystki - podnosi o 50% skuteczność błystki, koszt 100 punktów.
Większa możliwość błystki morskiej – podnosi o 15% możliwość błystki morskiej, koszt 100 punktów
Większa możliwość błystki – podnosi o 15% możliwość błystki, koszt 100 punktów.
Większe ryby na łowiskach spławikowych – podnosi o 30% średnią wagę ryb na łowiskach, gdzie można łowić na wędkę spławikową, koszt 200 punktów.
Większe ryby na łowiskach spinningowych – podnosi o 30% średnią wagę ryb na łowiskach, gdzie można łowić na wędkę spinningową, koszt 100 punktów.
Większe ryby na łowiskach morskich – podnosi o 30% wielkość ryb na łowiskach, gdzie można łowić na wędkę morską, koszt 200 punktów.




[Obrazek: 10418477_804583562935931_136952968724454...e=54E05942]

Większe ryby przy użyciu zanęty - podnosi o 5% wielkość ryb łowionych przy pomocy zanęty, koszt 200 punktów.
Szybszy podbierak – podnosi o 5% szybkość podbieraka, kosztuje 100 punktów.
Dłuższy podbierak – podnosi o 20% czas działania podbiera, koszt 100 punktów.
Mocniejszy przypon spławikowy – podnosi o 25% siłę przyponu spławikowego, koszt 200 punktów.
Mocniejszy przypon spinningowy – podnosi o 25% siłę przyponu spinningowego, koszt 200 punktów.
Mocniejszy przypon morski – podnosi o 25% siłę przyponu morskiego, koszt 200 punktów.
Dłuższa zanęta - podnosi o 20% czas działania zanęty, koszt 100 punktów.
Dłuższy bonus do siły – podnosi o 20% czas działania bonusu do siły, koszt 100 punktów.
Dłuższy bonus do doświadczenia – podnosi o 20% czas działania bonusu do doświadczenia, koszt 100 punktów.
Dłuższa licencja – podnosi o 20% czas działania licencji, koszt 200 punktów.





teraz nasuwa się pytanie jak zdobyć punkty talentu :?: :?:
a więc
w lewym górnym rogu okna gry mamy "dziennik zadań" klikamy na niego
i widziny zadania dzienne oraz talenty
po przejściu do "talenty" widziny zadania ktore mamy wykonać aby uzystać 15 T

[Obrazek: 1493235_804588826268738_5201496054260305...07e786337d]



gdy juz uzbieramy troche punktów czas na zapełnianie wybranej ściezki talentu
takdy z trzech talentów ma dodadkowo swoje kolejne ścieżki, łacznie jest ich 10
są też rózne ceny za nie 100 lub 200 punktów talentu jakie musimy zapłacić za 5 poziom okreslonej sciezki


[Obrazek: 10414481_804590932935194_357482202513841...e=551527AC][Obrazek: 10402763_804590976268523_344346519552755...72419f27aa]

wiec lącznie za ściezke talentu za 200 tpk wydamy 520 ptk, zaś za 100 ptk wydamy 260
skad takie wyniki :?:

ściezka 200 ptk
poziom 1 - 20
poziom 2 - 50
poziom 3 - 100
poziom 4 - 150
poziom 5 -200
łączny wynik wynosi 520 w ściezce za wydamy o połowe mniej Oczko





Pełne wykonanie jednego talentu zajmie 52 dni, jeśli codziennie w zadaniach "T" będziemy zdobywać po 75 pkt., czyli musimy co dzień wykonać 5 zadań "T" (dzieki Andrzej Piekarczyk)


Są talenty konieczne, te które coś dają oraz te, które w ogóle nie działają czyli pic na wodę. Oczko Oczko
Generalnie podstawa w tej grze jest ZRĘCZNOŚĆ a w niej dwa pierwsze talenty.
W ZRĘCZNOŚCI róbcie pierwsze 2 - one dają wymierny efekt a na koniec zostawcie szybsze kołowrotki i łatwiejsze łowienie bo to nic nie daje.
W SILE na początek Większe możliwości wędki MORSKIEJ bo tylko to naprawdę cos daje, reszta to lipa.
W FACHURZE - Mocniejsze działanie przyponów SPŁAWIK i SPINNING (morska nic nie daje) potem dłuższe działanie licencji i bonusów.

(dzieki dabar)


MAJĄC ZACZĘTY JEDEN TALENT NIE MOŻEMY WYKONYWAĆ INNEGO, DOPIERO PO UKOŃCZENIU W CAŁOŚCI MOŻEMY WYBRAĆ KOLEJNY
(mam na myśli, że mając zaczętą zręcznośc nie wykonamy zadań z talenu siła)
UID: alone.262de30dfee03a31
Odpowiedz
#2
Dodałbym jeszcze, że pełne wykonanie jednego talentu zajmie 52 dni, jeśli codziennie w zadaniach "T" będziemy zdobywać po 75 pkt., czyli musimy co dzień wykonać 5 zadań "T"
Odpowiedz
#3
A ja dodam, że są talenty konieczne, te które coś dają oraz te które w ogóle nie działają czyli pic na wodę.
Generalnie podstawa w tej grze jest ZRĘCZNOŚĆ a w niej dwa pierwsze talenty.
W ZRĘCZNOŚCI róbcie pierwsze 2 - one dają wymierny efekt a na koniec zostawcie szybsze kołowrotki i łatwiejsze łowienie bo to nic nie daje.
W SILE na początek Większe możliwości wędki MORSKIEJ bo tylko to naprawdę cos daje, reszta to lipa.
W FACHURZE - Mocniejsze działanie przyponów SPŁAWIK i SPINNING (morska nic nie daje) potem dłuższe działanie licencji i bonusów.
UID: alone.0c78e32ba872e4d8
Odpowiedz
#4
dziekuje kolegom za pomoc Uśmiech juz dodaje Wasze rady Uśmiech
UID: alone.262de30dfee03a31
Odpowiedz
#5
Witam
Wreszcie skończyłem zręczność. Nie planuje zakupu pereł. Mam przypon 5kg i raczej lepszego nie będę miał. Planuję teraz rozwój siły. Waszym zdaniem dobry wybór? Jak tak to które ścieżkę najpierw?
Podziękowania i pozdrowienia
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości