Znajdź nas (Na Ryby/Let's Fish)! nk.pl Strona fb Grupa fb Insta
Znajdź nas (Fishing Clash)! Strona fb Grupa fb

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niebawem naprawa błędów
#1
Info z oficjalnej strony na fb:

Cytat:Szanowni gracze! Niektórzy z Was mogą doświadczać problemów związanych z
widocznością znajomych w grze oraz z działaniem gry. Wiemy o tych problemach i intensywnie pracujemy nad ich usunięciem. Przepraszamy za niedogodności!
Źródło: https://www.facebook.com/PlayLetsFish/p ... 0648940201.
[Obrazek: tmudUcH.png]
Nie pracuję dla twórców gry. Jeśli chcesz się z nimi skontaktować, napisz przez zakładkę Pomoc w grze.
Odpowiedz
#2
Ciekawy wpis ale kiedy to zrobią. O ile wiem teraz zajmują się dodawaniem nagród za złe naliczanie po ewencie. A co z graczami takimi jak ja którzy od środy 03-06-2015 nie mogą sie wbić do gry bo na ekranie szaleje burza. Na moje zgłoszenia do spil games odpowiadają cierpliwości a dziś - pragniemy poinformować że naprawa błędu jeszcze trochę zajmie. Ale kiedy to nastąpi ?
Odpowiedz
#3
Nagrody za event poprzedni chyba są już rozdane. Co do innych rzeczy to nie wiem. Jak się dowiem, dam znać.
[Obrazek: tmudUcH.png]
Nie pracuję dla twórców gry. Jeśli chcesz się z nimi skontaktować, napisz przez zakładkę Pomoc w grze.
Odpowiedz
#4
Wczoraj wieczorem napisali że gra działa poprawnie. Może większości tak ale są osoby które nie moga grać bo ta burza na ekranie nie ma końca. Nawet nie mogę sprawdzić czy cokolwiek dostałam za poprzedni ewent ale najbardziej to chcę aby mi odblokowali konto bo sporo wnie zaiwestowałam. Mam wędkę spławik 705 spin 475 oraz morską 630 wszystkie błystki oprócz tych z nowego łowiska 70 bonusów siły 60% 2 po 70%.Stałam się niopłacalna bo mam wszystko z magikami włącznie . Więc jak nic nie kupuję bo teraz to już tylko kasa sypała sie za mistrzostwa i ewenty a miałam ostatnio około 4000 banknotów. Konto stało się samowystarczalne bo jak dodali jakieś błystki to zaraz je kupowałam a zaraz za ewent czy mistrzostwa kasa wracała. Więc mnie zblokowali i nie widać końca tej naprawy
Odpowiedz
#5
Napisz na support w sprawie wyjaśnienie swojej indywidualnych spraw. Nikt nie pisał, że gra działa poprawnie w 100%.
[Obrazek: tmudUcH.png]
Nie pracuję dla twórców gry. Jeśli chcesz się z nimi skontaktować, napisz przez zakładkę Pomoc w grze.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości